четвер, 26 квітня 2012 р.

Паралельне читання книг

А Ви читаєте декілька книг одночасно?
Я, так! Грішна) Звісно якщо книга ну дууже цікава, то їй приділяється значно більша частина часу. Але буває так, що ніби і цікава книга, а читається повільно і не завжди буває настрій, щоб саме її взяти в руки і відволіктися. Поряд з серйозною книгою паралельно можна прочитати декілька легеньких, так би мовити для розвантаження мозку, щоб просто розслабитися і релакснути. 
Хоча якщо так подумати, то буває різний не тільки настрій, але й обставини. Наприклад, якщо ти десь в дорозі, то тягати за собою здоровезну книгу зовсім не зручно. Мене в таких випадках виручає мій смартфон. Туди в мене закачано декілька книг і коли я десь в місті і мені потрібно щось чи когось зачекати, можу вділити декілька хвилин читанню - зручно і час проведений з користю! 
Також можна читати книги, що саме я і роблю, з різних областей. А саме читати паралельно художню книгу і наукову, наприклад. Як свідчить практика, якщо читати декілька художніх книг одночасно, то герої і події в них переплітаються в голові і створюється суцільна каша! Тому основна моя порада як прогресивного читача - читайте книги з різних жанрів! 
Ще помітила за собою, що я в основному читаю паралельно книги, які мало того,що відрізняються за змістом, так ще й знаходяться на різних носіях (про що я вже зауважувала). Тобто це паперова книга, книга на телефоні і книга на компютері. Паперова книга - це для душі, адже що приємніше почитати обійнявшись з книгою, гортати її листки, відчувати запах.. На телефоні - це для мобільності. А на компютері для зручності - поясню для якої: книги не можна знайти в електронному варіанті, але книга варта увага і її потрібно читати з відмітки (про відмітки якось наступного разу розкажу). Довго перед монітором не висидиш, а довго і не треба, бо такі книги, які вимагають вивчення, запоєм не читаються - їх потрібно засвоювати! 
От на разі мій списочок:
"Серце віддаю дітям" Сухомлинського (про виховання діток - важко йде)
"Козел отпущения" Дафна дю Морье (художня книжечка на телефоні)
"Поступай как женщина, думай как мужчина" Стів Харві (книга про психологію чоловіків, читаю з монітору)
"Метелик" Анрі Шар*єр (автобіографічна книга, паперовий варіант)

Немає коментарів:

Дописати коментар