четвер, 5 квітня 2012 р.

Літературні флеШмоби

Відкрила я для себе нову гру - літературні флшмоби! Це крута штука для справжнього книгомана!
Суть полягає в тому, що тобі пропонують книги, які ти маєш за рік прочитати. Кількість і жанри обираєш сам, а далі починається саме цікаве - що тобі порадять. Насправді, це цікаво, навіть дуже цікаво! Адже ніколи не знаєш, що тобі нарадять цікавого, а можливо якась з тих книг стане твоєю улюбленою?! Така гра лоскоче нерви (але приємне лоскоче))) і заставляє пальчики і оченята швиденько бігати читаючи (навіть ковтаючи) книги!
В минулому році я не встигла взяти участь в флешмобі на www.livelib.ru, тому влаштувала такий на нашому форумі для матусь www.malecha.org.ua. І мене порадувало, що до мене приєдналось декілька таких самих навіжених читачок і людей, яким просто стало цікаво спробувати в таке пограти) По результатам за рік можу сказати, що не весь список я подужала, лишилось 4 книги (виявилось бути мамою повзаючої малечі і читати, то не так все просто)). Дала собі обіцянку обовязково їх подужати!
В цьому році я взяла участь в обох флешмобах. Можу сказати, що запропоновані книги досить різняться! Маю на увазі саме по ресурсах. Наприклад, на форумі ми всі в курсі вподобань одне одного і знаємо хто що читає, тому запропонувати щось нове і цікаве не так то й просто! А от на російському ресурсі відчувається, що там люди з різних країн і найрізноманітніших вподобань. Книги різні і те, що я поки прочитала досить цікаве і є про що подумати! 
Дивлюсь тепер на свої списочки і думаю - як то встигнути все прочитати?! 
Ділюсь списками...
З форуму:
1. Юстейн Гордер "Світ Софії"
2. Анри Шар*єр "Метелик"
3. Януш Вишневський "Бікіні"
4. Марія Матіос "Щоденник страченої"
5. Галина Вдовиченко "Бора" (прочитала, гарна і позитивна книга)
6. Люко Дашвар "Битіє. Макар"
7. О. Сухомлинський "Серце віддаю дітям" (читаю, ні - мучаю! коли мова заходить про комуністичну партію і світле майбутнє засинаю...)
8. Алель Фабер, Елейн Мазліш "Как говорить, чтобы дети слушали, и как слушать, чтобы дети говорили"
9. Наталія Чибісова "Ілізіум"
10. Кен Кизи "Пролетая над гнездом кукушки"
11. Дяченко Сергій та Марина "Ритуал"
12. Жорж Санд "Консуелло"
13. Росс Кэмбелл "Как по-настоящему любить своего ребенка"
14. Сесилия Ахерн "Не верю. Не надеюсь. Люблю"
+ хвости:
15. Харукі Муракамі "Хроники заводной птицы"
16. Стендаль "Пармський монастир" (прочитала, цікаво, але все таки історична література мені важкувато дається)
17. Марина Гримич "Магдалинки" (ніяк не знайду цю книгу)
18. Ромен Роллан "Очарованая душа" 

З ресурсу:
1. Теодор Драйзер "Сестра Керри"
2. Грэм Джойс "Правда жизни" (прочитала, мала над чим подумати)
3. Герман гессе "Степной волк" (прочитала, ще більше думок!!)
4. Джоан Харрис "Ежевичное вино" (прочитала, гарна книга, хоча місцями затянуто)
5. Уильям Фолкнер "Шум и ярость"
6. Хулио Кортасар "Игра в классики"
7. Тони Моррисон "Возлюбленная"
8. Стивен Кинг "Роза Марена"
9. Виктор Гюго "Человек, который смеется"
10. Дэвид Гутерсон "Снег на кедрах"
11. Дафна Дю Морье "Козел отпущения" (в процесі читання)
Гарні списки? І це не рахуючи книг, які я купую, читацького клубу (про нього якось потім) і просто власних бажань. Вражає! На рахунок цього я прям як в тому анекдоті "Мені таблеток від жадності і побільше!!"))))
Що ще мене вразило, так це те, що побродивши в неті я знайшла блоги в яких люди створюють такі флешмоби, роблять їх тематичними, придумують рівні і т. д. За рахунок цього гра стає ще цікавішою! Крім таких флешмобів існує ще купа вікторин і всяких забавок - мммм!! Ручки чешуться!! Отже беремо напрямок на вікторини!!

1 коментар:

  1. Когда захожу в книжный магазин, на меня саму жадность нападает - несусветная. Хочется читать и читать. На деле, сил оказывается не так много, как желания. Но учитывая предстоящие события, возможно у меня и будет время, полистать несколько увлекательных изданий.

    ВідповістиВидалити