суботу, 20 грудня 2014 р.

Найкращі книги 2014

Всього 10 днів залишилося до кінця року. Я опублікувала ряд флешмобів, які можна собі провести в якості підсумків року минувшого. А сама вирішила просто створити для себе, і для вас, вибірку "Найкращі книги прочитані мною в 2014 році". Цікаво?! Читайте! 

1. "Три товариші" Еріх Марія Ремарк 
Класика вічна! Після цієї книги я закохалась у Ремарка. Він зачепив мене і тримає впродовж усього року.



2. "Книжковий злодій" Маркус Зусак
Люблю книги про книги. Люблю книги про людську доброту. Люблю цікаво побудовані книги. Люблю відкривати для себе нових авторів.

3. "Книга шипів та вогню" та "Корона з попелу" Рей Карсон 
Це трилогія книг якісного підліткового фентезі. Є трішки магії, кохання, інтриги про дворі. Мене заховило так, що дві книги були прочитані за тиждень. Шкода, що третю частину ще не переклали.

4. "Дикий ліс" та "Підземелля Дикого лісу" Колін Мелой
Ще одна трилогія, але вже дитячого фентезі. Відкрила в собі любов до такої літератури. І знову таки третьої частини ще не має...

5. "Колгосп тварин" Джордж Оруелл
Вражаюча казка. Це треба прочитати кожному! Цитата російською: "Они переводили глаза со свиньи на человека, с человека на свинью и снова со свиньи на человека, но угадать, кто из них кто, было невозможно."

6. "Сімейне життя вагою в 158 фунтів" Джон Ірвінг

Досить специфічна книга. Людям з класичними поглядами на сімейне життя читати не рекомендую. А мені було цікаво. Дуже гарно прописані герої, характери, події, які привели їх до тієї ситуації. Тема книги така "слизька" - багатьом цікаво, але вони соромляться і навіть бояться про це подумати, уявити собі.

7. "Сімейна кухня" Маша Трауб
Ця авторка мені подобається своєї "життєвістю". Цей твір не претендує на звання високої літератури, це її спогади повязані з кухнею. Це було і в моєму дитинстві, але трішки в іншій формі, це зараз відбувається і з моєю донькою і знову у новій формі. І цей живий гумор!

8. "Тінь автора" Джон Харвуд

Ще одне відкриття автора! Готичний роман - читаєш, а він не відпускає. Думаєш містика, а насправді ні. Буду читати ще його твори.



9. "Книга загублених речей" Джон Коннолі

Книга у вигляді казки, книга про книгу, елементи фантастики - хороший коктейль для такого книголюба як я. 

10. "Шахова новелла" Стефан Цвейг

Коротка новелла. Люблю собі дозувати Цвейга. Я його смакую як хороше вино.

11. "Монстролог" Рік Янсі

Фантастика. Так-так, знову. Але це вже не для слабонервних - монстри, кров, розчленування. Когось може знулити від тих описів... До речі, це серія книг - буду читати продовження.



12. "Час Ліліт" Сергій Лобода
Хоча кінець книги мене і розчарував, але сама ідея дуже цікава і захоплива. Сподіваюсь наступні книги автора будуть більш довершенішими і такими ж пізнавальними.

13. "Вірна дружина" Роберт Гулрік

Є мінуси в цій книзі, але ідея сподобалось. І ще я згадую фільм з Бандерасом та Джолі "Спокуса" - не знаю чи це екранізація, але мені вони дуже перегукуються.

14. "Літаюча домогосподарка. Роздуми біля кухонної раковини" Марла Сіллі

О ця книга стала моїм одкровенням! Вона допомогла мені тримати своє життя під контролем, навести дома порядок і підтримувати його, правильно розподіляти свій час. Ще все далеко не ідеально, але позитивні зрушення явно є!

15. "Зізнання жахливої матусі" Джилл Смоклер

Це перша книга написана на основі блогу, яка мені сподобалась! Я так сміялась!!! Матусі, тут зібрані усі ваші найжахливіші вчинки, найпотаємніші думки, в яких ви ніколи не зізнаєтесь! Прочитайте, посмійтесь і знайте - Ви не єдині у цьому! Ми всі попали)))





16. "Я памятатиму твоє обличчя" Поліна Кулакова
Перший роман молодої української дівчини. Це хороший український трилер - супер, достойно! Рекомендую!

17. "Ніч в Ліссабоні" Еріх Марія Ремарк
Стосовно Ремарка ви мене зрозуміли, так?

18. "Гігієна вбивці" Амелі Нотомб
Незвично. Сподобалось як авторка "знімала шкіру" зі свого героя.

19. "Книгармонія" Надея Ясмінська
Це для книгоманіяків! Мімімімі...

20. "Спомини про одне Різдво" Трумен Капоте
Дуже миле різдвяне оповідання. Читайте! Зараз саме пора для нього!

21. "13 причин чому" Джей Ешер
Підліткова книга. Авторка використала прийоми, дякуючи яким через проблеми підлітків показала більш глибшу проблематику: кожне наше слово, вчином має вплив на інших людей, навіть бездіяльність.



22. "Ожинова зима" Сара Джіо
Детектив з купою мінусів, але він так чіпляє, навіть сльози у мене навертались, а мене пройняти книгою важко. І знову цікава побудова тексту: паралельно читаємо про минулі події і сьогодення. Раджу!

23. "Учень Відьмака" Джозеф Ділейні
Підліткова серія фентезі. Ну ви зрозуміли, що я таке люблю)))

24. "Балачки про все на світі"
Однією з авторок є моя знайома. Жира, позитивна, дівчача, весела книга не для полички)))

25. "Шлях довжиною в сто кроків" Річард Ч. Мораїс
Крім книг про книги, письменників і т .д. я люблю читати художні книги про кулінарію, поварів, їжу. Мені сподобалось.

Сподіваюсь Ви зможете взяти щось собі, прочитати і поділитися зі мною відгуком!

1 коментар:

  1. Всім любителям української літератури!
    Раджу вам українських літературно-художній журнал «Дніпро».
    Журнал орієнтується на смаки сучасного читача і взагалі в ньому публікується багато класних сучасних українських авторів.
    В журналі присутні різні рубрики: проза, сучасна поезія, драма та ін.
    Журнал дуже сучасний та молодіжний, в ньому публікуються багато українських авторів.
    Раджу!!!
    http://www.dnipro-ukr.com.ua/anons.html

    ВідповістиВидалити