неділю, 10 червня 2012 р.

Огляд: Лада Лузіна "КВ. Рецепт мастера. Революція амазонок" книга 1 і 2"

Лада Лузіна чим далі тим більше мене розчаровує... 
На початку мені подобались її книги. Досить цікаво читати про сучасний Київ і відьмочок, їхні пригоди і т. д. І книги були досить пізнавальні в історичному плані. Але коли вже сюжет закрутився навколо їхньої подорожі в минуле, Відміни, то чим далі в ліс, тим він стає темнішим... Книга ця мала би бути досить легкою для розуміння і сприйняття, але чомусь після неї голова у мене "тріщить" від надлишку інформації.
По-перше, дуже багато історії, дат, імен, подій.. Видно, що авторка потрудилась досліджуючи біографії і певний період часу, але для пересічного читача, який бере в руки таку книжечку, це все не є таким відомим і просто вся інформація починає плутатися. Тобто для того, щоб нормально розуміти те, про що я читаю, я мушу проштудіювати біографії історичних персон і цей історичний проміжок. Але чесно кажучи, для літератури такого роду, яка займає 120 маленьких листочків друкованого тексту, це надто велика честь! А героїні ще весь час переміщаються у часі і за цим також важко вслідкувати, оскільки всі три знаходяться в різних місцях... Бррр...
По-друге, я розумію любов авторки до Києва, але "прогулянки" по Києву, адреси, будівлі для мене настільки чужі.. Звісно було б круто, читаючи книгу, піти саме за тією адресою, подивитися, проникнутися.. Але для мене це не можливо, тому я знову гублюся в тексті...
По-третє, так як книги виходять з певним проміжком часу, то просто та насичена сюжетна лінія губиться. Наскільки я зрозуміла, серія книг задумувалась як такий собі журнал-книгу про пригоди Києвиць, але ця пригода про Відміну революції вже затягнулась. Це вже більше нагадує затянутий історичний серіал, під який добре засинати.
По-четверте, думаю багато хто з поціновувачів творчості Лузіної розділить цю думку, ціна за книги не виправдана! Те, що можна було надрукувати однією книгою і видати за однією ціною, розділили на дві і поставили цю ціну за кожну. Це вже знущання і відверте заробляння коштів на своїх фанатах (хоча не люблю це слово). Ну не треба ж так нахабніти?! 
Хоча пригоди Каті, Даші і Маши далі цікавлять і хочеться про них читати, і знаходяться в книзі досить цікаві факти (наприклад, мене зацікавило трактування імені Меланії, яке походить від Макош!). Будемо сподіватись, що надалі в книгах буде більше ясності і можна буде отримати справжнє задоволення від читання, а не загруженість голови і комплекси, що ти не знаєш таких історичних фактів...

1 коментар:

  1. Про творчість Лузіної моя думка ще остаточно не склалася. Я тільки нещодавно відкрила її для себе. Читала тільки (о, Боже, забула, які з її творів я читала!), коротше, про Іванну Карамазову. Але теж звернула увагу, що її книги трохи задорогуваті, як для тоненьких маленьких книжечок.

    ВідповістиВидалити